4 Kasım 2014 Salı

Steel Kuzine ile Kendi Ocağınızı Tasarlayın

Hep hayalimdir, salon büyüklüğündeki mutfağımın içinde bulunan kocaman ocağımda, kocama yemekler pişirmek. Sanki büyük bir şefmişim de harikalar yaratıyormuşum gibi. Mutfağımda kocaman bir ada, onun üstünde dev bir davlumbaz falan falan. Taşınma aşamasında olduğumuz evimizin mutfağı ise hayalimdeki ada kadar desem abartmış olmam. Ama MyStyleMyHouse ekiple birlikte o mutfağa nasıl hayat vereceğiz göreceksiniz:)

Bu hayale beni bir tık yaklaştıran bir markayla tanıştım: Steel Kuzine. Görür görmez bir ocağa vurulabilir misiniz? Ya da bir ocağa vurulmak nedir? (Bu arada geçenlerde de Dyson El Süpürgesine vuruldum. Mühendis gözüyle yok böyle bir süpürge!) Bu ocağa vurulma olayı nasıl gerçekleşti derseniz detaylar aşağıda.


-İtalyan Steel Kuzine Türkiye’de ilk mağazasını açtı. Bunu da güzel bir koktelyle taçlandırdı.


Ürünleri görünce bana hak verdiğinizi düşünüyorum.  Standart bir fırın görüntüsünden çok uzaklar. Ayrıca istediğiniz renk ve malzemeyi kullanabiliyorlar ürünlerinde. Pişirme yüzeyi, fırın ve aksesuar alternatiflerinin yanı sıra mutfağınıza uygun kuzine rengini seçebilir ve tercihinizi krom, nikel, bronz, pirinç kulp ve düğme seçenekleriyle kombine edebilirsiniz.





Ben bu fırınlarla Türkiye'nin Martha Stewart'ı olabilirim sanki, ne dersiniz?


"Wok, fritöz, gazlı ocak, lav taşı ızgara, vitro seramik veya indüksiyonlu ocak, barbekü ve düz ızgara pişirme yüzeyi alternatiflerinden istediğinizi seçebilir, kendi tarzınıza özel bir kuzine yaratabilirsiniz."

Zaten ben bunları öğrendikten sonra eridim bittim. Döküm tavasına gözü gibi bakan, onu yerinden oynatmak için elini sakatlayan ben, bu kuzinelerdeki döküm ızgara kısmına talibim.
Steel Kuzine modellerini sizlerle paylaşıyorum ki sizde aşık olun:) Hep ocak dedik ama bu markanın davlumbazları da bir o kadar dikkat çekici.




Bu kadar ocak ve fırından bahsetmişken yemek tarifi vermemek olmaz. Ve tabiki Steel Kuzine ocağınıza layık bir yemek pişirmelisiniz. Standart graten de neymiş, siz birde içinde vişnelisini görün.

FIRINDA KREMALI VE VİŞNELİ PATATES GRATEN



Hazırlanışı:

4 adet orta boy patatesi mandolin denen ince dilimleme aleti ile dilimleyin ve fırın kabına ilk sırayı dizin, araya rende kaşar, yine patates, yine rende kaşar ekleyin.
Orta kata 4 adet donuk vişneyi elinizle kırın.
Sonra en üst kata kadar kaşar rendesi ve patates ile devam edin.
Bir kapta krema, tuz, karabiber, muskat rendesini iyice karıştırın ve kabınız aldığı kadar patateslere ekleyin.
180 derecelik fırında 35-40 dakika kadar pişirin.
Son 10 dakikasında üzerine kaşar rendesi ekleyin. Dilerseniz sunumda vişneleri kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder