3 Temmuz 2015 Cuma

DIY: Cam Şişe ile Takı Standı

İngiltere'ye taşındık, evimizi bulduk ama henüz tek tük eşyamız var. Sırayla hepsini almaya çalışıyoruz, alsak da en az bir ay teslim süresi beklememiz gerekiyor. Bu sırada Jokkmokk masamıza ait sandalyelerden ikisi komodin olarak yatak başlarımızda yerini aldı. (Jokkmokk masayı herkese öneriyorum. Ben 3 evimde de bu masadan vazgeçemedim. Boyutu ideal, fiyatı çok iyi. Ankara'daki evimde yazları balkonda kullanıyorum. Kış geldiğinde ise parçalarını söküp, yatağın altına saklıyorum.)

Komodinlerimizi sandalyelerden yaptık ama üstleri çok boş kaldı. Eşimin baş ucunu kitaplarla dekore ettim. Benim etrafa saçılmış olan takılarımı da biraz toplasın diye böyle bir DIY projesine imza attım. Benim çıldıran cam şişem birkaç ay başucumu süsleyecek gibi görünüyor. Odaya biraz renk ve düzen kattı. 

Daha ince bir şişe kullanırsanız, daha çok bilekliği bu şekilde düzenleyebilirsiniz. Gazoz şişeleri bu iş için daha uygun olabilir. 

Ben rengarenk bir görüntü istedim, puslu İngiltere havasına renk katması için. Ama tek renk şişe organizasyonu da bir hayli güzel olabilir. 

Bu proje hakkındaki görüşlerinizi çok merak ediyorum. Sevdiniz mi, sevmediniz mi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder