13 Şubat 2014 Perşembe

MASUM ŞEYLER’den Masum Hediye Senin Olabilir




Yeni logomuzun şerefine takipçilerimize hediye göndermek istedik. Yaratıcılığı destekleyen ve sahiplenen bir ekip olarak ilk tercihimiz Masum Şeyler oldu. Eğer sizde Masum Şeyler’den aşağıdaki hediyeyi kazanmak istiyorsanız devam.
 
Mine&Yours Kahve Seti
“Kahve içmek birlikte güzeldir, kahveyi kahve yapan birlikteliktir!” diyenlerdenseniz bu hediye tam size göre.  Hediye sahibini kura yoluyla bulacaktır (Kura çekimi videosunu da sonrasında sitemizde paylaşacağız.) ve 25.Şubat.2014 tarihine kadar sizde çekilişe katılabilirsiniz. Kazanan takipçimizin hediyesi ile fotoğrafını şimdiden heycanla bekliyoruz. 

Tarz sahibi setimizi kazanmak için yapmanız gerekenler ise çok basitJ

1.       Retweet (“@mystylemyhouse ve #masumşeyler işbirliği ile bu HEDİYE senin olabilir:D Yapman gerekenler için www.mystylemyhouse.com a tık tık.”)

2.       Instagramda takip (mystylemyhouse ve masumseyler ikisini birden)

3.       Son olarak da “Ben bunları yaptım”   tarzında bir yorumu bu yazının altına bırakmanız.  Yorumunuza twitter yada instagram adınızı yazarsanız size ulaşabiliriz.

Logo sahibi olmak markalaşma yolunda önemli bir adım, bu yüzden bu anı siz takipçilerimizi de mutlu ederek yaşamak istiyoruz. Aslında ekibimizin  vermek istediği mesaj gayet net: Stil sahibi, ruhu olan bir ev yaratmak! Bu çabada da orjinal fikirler her zaman baş tacı ve kurtarıcı. Tüm bunlar birleştiğinde aklımıza ilk gelen firma tabiki MASUM ŞEYLER olduJ


www.masumseyler.comMasum Şeyler yaratıcı fikirleri ve tebessüm ettiren ürünleriyle son zamanlarda dikkatleri üzerine çeken bir firma. Ürünlerinin hepsine ayrı ayrı bayılıyoruz. Evine neşe ve farklılık katmak isteyenler bu siteyi uzun süre kurcalayabilir. Masum Şeyler’de birbirinden yaratıcı kırlentler, servisler, havlular ve nevresim takımlarını bulmanız mümkün.


Mesaj veren amerikan servis ile sunumlar artık daha zevkli,
Kaşığı nereye koydum, çatal nerde durmalıydı gibi sorulara bu servislerde yer yok. Eğelenerek öğrenelim. Fazla içmemizi bile düşünen bu servisler ile arkadaş sofralarınızda sıcak rüzgarlar esecektir.
Sırrını vermek istemeyenlere mesajlı kurulama havluları,
Kurulama bezi diyip geçmeyelim, evin her anından keyif almak lazım. Sizde sırrınızı saklayanlardansanız bu bezler tam sizlik.
 
Güne neşeli başlamak isteyenler,
Sabahları suratsız oluyorsanız ya da karınızdakiler somurtuyorsa, sabah depresyonuna bire bir. Tebessüm garantili kahvaltı servis tabağı Masum Şeyler’de.

12 yorum:

  1. Çekilişe katılmak için gerekeni yaptığımı düşünüyorum, herkese bol şans :)
    Sitende bir harika dostum , başarılarının devamını dilerim.. ;)

    twitter : de_melis

    YanıtlaSil
  2. @mgunal:
    Selamlar, yaptım dediklerinizi :) Bol şans herkese ;)

    YanıtlaSil
  3. Done!:)) Herkese bol sans!!
    Twitter : @MRVSKRGL
    Instagram : _mrv_
    Merve Sekeroglu

    YanıtlaSil
  4. @munalcagri
    Dediklerinizi yaptım . Kahve seti bana gelir umarım:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, yazılanları yaptım.
    instagram : nurclk

    YanıtlaSil
  6. ben bunları yaptım :)
    herkese selam, başarılara devam. umarım bana çıkar, o zaman her şey çok güzel olur.
    twitter : @mcpolat
    instagram : mcp44

    YanıtlaSil
  7. hillo yaptım :) instagram: nrdncl

    YanıtlaSil
  8. Twitter'dan mesajınızı paylaştım. Aynı zamanda Instagram'dan da takiptesiniz haberiniz olsun ;)
    İki sosyal paylaşım sitesinde de beni adımdan bulabilirsiniz.
    Happy valentine's day...

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar instagram ve twitterda takibinizdeyim didemirsoy:) basarilar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Ben gerekeni yaptım sıra çekilişte =))
    her iki paylaşım sitesindede adımı görebilirsiniz. bol şans :)

    YanıtlaSil
  11. Mis gibi kahvemi güzel fincanlarınızla içmek için sabırsızlanıyorum. Hayallerimi gerçekleştirmek için ben bunları yaptım.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    İnstagram hesabım yok fakat kampanya tweet'iniz itinayla RT edilmiştir.

    Twitter adresim: https://twitter.com/sedefonline

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil