31 Mart 2014 Pazartesi

Evimi Düzenliyorum - CHECKLIST (Kontrol Listesi)

Pek iyi, hoş yazılardan ilham alıyorum ama uygulamakta zorlanıyorum diyenlere ilaç bulduk. Adım adım yapmanız gerekenleri listeleyen, baskıya hazır materyaller ile karşınızdayız. Ev dekorasyonu, düzenli bir ev ile başlar.

Ev Organizasyonu Checklist Tanıtımı
 
İlk kontrol listemiz ev organizasyonu ile ilgili. Bahar Temizliğinin İpuçları yazısından ilham alıp, sonrasında checklist’i elinize alıp işe koyulabilirsiniz. Bu sayede ev organizasyonunuzu yaparken kaçırdığınız tek bir nokta bile kalmayacak.
Bu checklist’te amacımız “Herşey için bir yer” prensibini hayata geçirmek. Bu sayede eşyalarınızın belirli yerleri olacağında evinizde düzeni sağlamanın yanı sıra, eşya aramakla uğraşmayacağınız için zamandan da tasarruf edeceksiniz. “Time is money!” (Zaman, para demektir.) unutmayın:)
Time is money- My Style My House

İlk aşamada uygulamanız gereken adımların yanı sıra, sürekliliği sağlamak için haftalık bir checklist’imiz daha mevcut. Haftalık checklist’in uygulaması 5 dakika sürüyor fakat düzenin hep devam etmesi açısından can alıcı. Sakın haftalık listenizi ihmal etmeyin :) 
Düzen bir hayat tarzıdır ve kendinize daha çok vakit ayırmanızı sağlar. Sistematik bir şekilde ilerlemek için bu checklist’ler bir harika!
Farklı kontrol listesi önerileriniz için yorumlarınızı bekliyoruz...
Ev organizasyonu Checklist 1
 
 
 
Ev organizasyonu Checklist 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder