26 Şubat 2015 Perşembe

Haftanın 10 Keyfi

Bu aralar bana ilham veren 10 maddeyi sıraladığım blog post'uma hoş geldin. Günlük hayatın koşuşturmacasında kendime daha fazla zaman ayırmamı sağlayan aktivitelerden, gördüğüm bir resme kadar bu haftanın bana keyif ve ilham veren notlarımı sizlerle paylaşacağım. 10. madde ise sadece size ait. Bakalım bu hafta neler olmuş?

1.Audible



Endüstri mühendislerinin takık olduğu konuların başında zaman yönetimi gelir. Bu yüzden bu olayı çok sevdim: "Audible". Amazonun bir ürünü olan audible sayesinde dinleyerek kitap okumaya başladım. Özellikle trafikte harika bir kurtarıcı oldu kendileri. Kitap okumaya zaman bulamayanlar için bulunmaz bir nimet. İlk bir aylık üyeliği ise ücretsiz, denemesi bedava.

2.Spor Saati


Koşturmaktan spora zaman ayıramayan milyonların içindeyseniz eğer, spor saatinizde değişiklik yapmaya gidin. Öğle aralarında ve yemek yemeden önce spor yapmaya başladım. Kısa bir program ayarladım ki öğleden sonraya yetişebileyim. Ancak bu programı haftaiçi 4 güne yaymayı başardım. Uzun uzun arkadaşlarla öğle yemeği yemeğe ve kalori almayada bu sayede vaktim kalmamış oldu. Bir taşla iki kuş. Akşamları ise bana ve evime kaldı. Huzurlu evimde daha çok vakit geçirebiliyorum artık. Haftada bir gün ise istediğim gibi uzun bir öğle yemeği yiyebilirim.


Yaz yaklaşıyorken hayaller ve gerçekler olarak 2 ayrı olgu olmasın, hayallerimiz gerçek olsun. Size ilham vermesi için instagramda takip edebileceğiniz harika bir hesap: yoga_girl 

3.Coffee Playlist



Coffee Playlist ile ne zaman tanıştığımı bile bilmiyorum ve müdavimiyim kendilerinin. Yemek yaparken, yazı yazarken her an dinliyorum. shuffle moduna alıp, kendinizi akışına bıraktığınızda kapılıp gidiyorsunuz. Müzik modlarını kahve isimlerinden alması ise ayrı bir güzellik katıyor. Benim favori şarkılarım "Americano" kısmında. Kahve tutkunları için ayrı bir güzel bu site. (Starbucks aşıkları için evinizi Starbucks'tan ilham alarak dekore edebilecekleri bir yazımız mevcuttur.)

Buarada coffee playlist'i buraya yazarken Onur Yüksel'e ait olduğunu keşfettim. ByWonderland ve Bayaİyi hesaplarını zevkle takip ediyorum. Konusu açılmışken Momiji Bebekleri anmadan olmaz.

4.Barney'in Evi



Ev dekorasyonumda duvarlara bir türlü geçemediğimden uzun süredir yakınıyorum. How I Met Your Mother'ın Barney'sinin evi ise bu üzüntümü bin kat daha artırdı. Harika bir evin yaratılmasında duvarların önemini bir kez daha anladım. Barney'in ev turu için tık tık.

5.Renkli Kapılar



İngiltere gezimizde dikkatimi çeken en önemli konulardan biri de renkli kapılar oldu. Havanın gri rengini, kapıları ile gizlemeye çalışan ingilizlerin bu tutkusuna bayıldım.

6.London Fashion Week



Moda haftalarını takip etmeyi seviyorum. Ama defile kısımlarındansa sokak stili asıl ilgimi çeken kısım. Londra moda haftasından en sevdiğim karelerden biri yukarıda. Hazır dekorasyonda da pop-up trendi tüm hızıyla devam ederken, 4. maddedeki Barney'in evini de göz önünde bulundurarak pop-up tablolar almanın zamanı geldi.

7.Oysho Sabahlık



Bir kaç aydır üzerimden düşmeyen sabahlığım Oysho'nun aşırı pofuduk pembe sabahlığı oldu. Hava ne kadar soğuduysa o kadar bağlandık birbirimize. Beni rahat hissettiren kısmı sıcaklığı değil yumuşaklığı.

8.Elmalı Turta



Her şey iyi hoş ama yemeksiz asla. Arada bir kaçamak yapmak iyidir. Bu haftanın kaçamağı Elmalı Turta oldu. Elma ve tarçın birleşince ortaya çıkan koku en güzel oda parfümlerinden bile daha güzeldi.

9.Anthropologie



Instagram'da gördüğüm bu resim ile ilham doldum. Bazen aynı rengi kullanmak harika sonuçlar verebiliyor. Lacivert aşkına ben bu fotoğrafa bayıldım.

10.Haftanın Keyfi Nazoyla



Instagram'da #mystylemyhouse hashtagi ile haftanın keyfini paylaşırsan, keyif fotoğrafınızı Haftanın 10 Keyfi yazısında rastlayabilirsin. Bu haftanın keyif fotoğrafı Nazo'dan. Hashtagi kullandığı ve onu keşfetme fırsatını bana verdiği için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder