19 Şubat 2015 Perşembe

Teşekkür Zamanı: Ev Turları

Güzel evlere olan tutkum kendimi bildim bileli var. Loş ışık ve derinden gelen bir müzik olduğu zaman bir evde, huzuru hissederim hep. Benim dekorasyon anlayışım biraz da "ruh". Kokusu, aydınlatması ve müziği olmalı bir evin ve diğer konular her zaman ayrıntıdır. (Biraz da temiz olsun ama mutlaka:) Biz de bu ayrıntıyı araştırıyoruz durmadan. Çok da güzel yapıyoruz çünkü hayatın amacı mutlu olmak değil mi? Biz mutluluğu evlerimizde bulanlarız ne yapalım:) ?

İlk blog'a başlama kararı aldığımda sonunu kestiremiyordum ve sadece kendim için yazmaya başladım. Evimi dekore ederken de kendi yazılarımı açıp açıp okudum. Yıllar önce takip etmeye başladığım Apartment Theraphy'i de hiç unutmadım. O zamanlar neden Türkiye'de böyle evler yok, neden insanlardan ilham alamıyoruz diye düşünürdüm ama şuan geldiğim noktada görüyorum ki bizde de harika evler var. Görüyorum ki ben çok şanslıyım çünkü bu evleri kendi blog'umda yayınlama şansı buluyorum.

En güzel ilham kaynağı insanın kendine yakın hissettiği birinini evini görüp ondan örnek alması. Dergilerden örneklerden, yeni trendler ve akımlar birinci adım ise ev turları asıl vurucu nokta. Blog'da bol bol ev turu yayınlamamın sebebi de bu aslında.

Bana bugüne kadar evlerini yayınlama fırsatını sunan, ilham kaynaklarıma teşekkür ederim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder