6 Mart 2015 Cuma

7 Adımda Banyo Keyfi ve Dekorasyonu

Kadınlar Günü’nde kendinizi şımartmak için banyo dekorasyonunuza bazı eklemeler yapmaya ne dersiniz? Dekoratif olarak banyoda sergilenmesi harika olan ve aynı zamanda kadınlara özel bu günde kendi başınıza bir kutlama yapmak için ideal ürünleri sizlerle paylaşacağız. Kimsenin Kadınlar Günümüzü kutlamasını beklemeden, biz kendimizi biraz şımartalım mı ne dersiniz?

Banyomuzun dekorasyonuna eklemeler yaparken bunun sefasını da süreceğimiz bir dizi adımımız var.



1. Yumuşacık Havlularımızın Hazırlanması

Havlularımızı banyoda ulaşabileceğimiz bir yere koyuyoruz. Ben kendimi şımartıp yeni havlu alacağım diyenler için bizim önerimiz H&M Home’daki modern ve renkli havlular olacak. Benim favori banyo ürünlerimden biri de havlu banyo terlikleri. Banyodan sonra ıslak ayaklarımı hemen kuruluyor ve pofuduk yapısı ile oldukça konforlu hissettiriyor. Ben banyo terliklerimi Chakra’dan almıştım.



2. Banyo Sehpası

Uzun ve keyifli bir banyo olacak. Bu yüzden küvet yanına bir sehpa çekmekte fayda var. Kitabımız, özel limonlu suyumuz, mumlarımız derken bu sehpaya çok ihtiyacımız var. Banyo sehpası olarak ben tabure kullanımına bayılıyorum. En güzel tabure sehpalarını ise Altıncadde’de buldum.


4. Oda Kokuları

Güzel bir ortam yaratmanın en büyük sırlarından biri de kokudur. Banyolar için her zaman kullanabileceğiniz çubuklu oda kokularından kendi zevkinize göre seçim yapabilirsiniz. Mudo’da bu konuda oldukça fazla seçenek var. English Home’un kokularını da denemelisiniz, ben çok memnun kaldım.


5.Banyo Küveti Sehpası

Bu sehpayı bir ahşap parçasından DIY projesi olarak yapabileceğiniz gibi Tchibo’dan da alabilirsiniz. Özellikle banyo sefasına kitap okumayı dahil etmek isteyenler için olmazsa olmaz.



6.Mum

Aldığınız çubuklu oda kokusu ile aynı anda kullanacaksanız uyumlu bir kokulu mum seçmenizde fayda var. Kokulu mumlar banyolarda spa etkisi yaratmak için vazgeçilemezler. HM Home’un mumlarını ben çok sevdim. 


7. Banyomuzu Neşelendirme Zamanı

Banyonuzu neşelendirmek için banyo köpüğü alabilirsiniz. Likit banyo köpükleri yada banyo topları bu iş için idealler. Sephora’nın banyo köpüğünün kokusuna bayılıyorum. Lush Türkiye’den çekilmeden önce Lush banyo topları favorimdi ama şuan bu toplara çok rastlayamıyorum. 


Bunun yanı sıra banyo tuzları ile minerallerce zengin bir banyo hazırlayabilirsiniz. Tchibo’nun banyo masaj setine ise ben bayıldım. İnternette kalmamış, ben yarın gidip mağazayı kontrol edeceğim. Pazar gününe hazırlıklar başlasın. Hem banyomuzu hem kendimizi şımartmanın zamanı.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder