17 Aralık 2014 Çarşamba

Benim Bien'im ile Tanışır Mısın?

Dünyayı daha yaşanası bir yer yapmaya ve hayat kalitemizi yükseltmeye biz evlerimizden başlamayı seçtik. Hayatımızın merkezi evlerimize odaklanarak daha huzurlu ve mutlu dünya kurmayı hedefledik. Bunun için ev dekorasyonun yaşıyor olması ve sizin stilinize uyum sağlaması gerektiğine inanlardanız. Eve girdiğinizde benim evim sevincini hissedip, kokusunu içine çektiğinizde iyi hissediyorsanız bu proje tamamdır. 

Bu hedefe ulaşmak bir hayli zor ve sabır gerektiriyor. Aynı zamanda ev dekorasyonun temellerini de sağlam atmalısınız. Temel konusunda ise en önemli unsur evinizde kullandığınız zemin ve duvarlar. Kaliteli bir seramik evinizin de kalitesini anında etkileyecektir. İlham dolmadan bu işe girişmeniz yanlış olur. Bizim bu konudaki ilham kaynağımız Bien Seramik'in Benim Bien'im serisi için hazırladığı reklam filmi oldu. 





Güney Afrikalı model ve oyuncu Candice Boucher’ın bir bengal kaplanıyla başrolü paylaştığı filmde, markanın koleksiyonlarını doğadan esinlenerek tasarladığı ve herkesin kendi zevkini yansıtan bir Bien ürününe mutlaka rastlayacağı fikrinden yola çıkıyor.Bu reklam filminin bizim için ayrı bir güzelliği de şarkının Aylin Aslım tarafından seslendiriliyor olması. 

Benim Bien'im serisi ile Benim Evim hissine ulaşmanız bir hayli kolay olacağa benziyor. Stil sahibi bir ev için Modern, Klasik, Retro, Ahşap, Mermer koleksiyonlarından birini seçebilirsiniz. 

Benim Bien'im Retro Serisi


My Style My House sizin için özellikle Retro serisini mercek altına almayı seçti. 

Yerden ısıtmalı evlerin artması ile halı kullanımı azalıyor. Halısız bir evin boşluğunu Benim Bien'imin desenli seramikleri ile sağlayabilirsiniz. (Retro serisine odaklanacağız demiştik ancak ilk fotoğraf modern serisinden carpet ürününe ait.)











Bu kaplan buraya nasıl geldi, çekimler nasıl yapıldı? Montaj bunun neresinde diye merak edenler kamera arkası görüntüler ile bu sorularına cevap bulabilir. Her zaman kamera arkası görüntüleri çok sevmişimdir. Bana marka hakkında gerçekten iyi bir fikir verir. Bu kamera arkası ise bana işini saygıyla yapan bir ekibi gösterdi. Benim Bien'im, Benim Evim'e giden yolda unutulmaması gereken bir marka.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder